Αναρωτιέμαι πόσα «ψάρια» θα έπιανε η ομιλία κάποιου σαν του Πάγκαλου ή του Βενιζέλου στις μέρες των ισχνών αγελάδων. Σε αυτούς τους «εμπόλεμους» κατά τα λεγόμενα καιρούς, ενώ έκπτωτος είναι ο τίτλος του «Επίτιμου» για όσους επανειλημμένως έκαναν κακή χρήση αμφότερων του ρόλου και του ονόματός τους, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στα νούμερα. Ζαριά και άνεση τέλος. Μόνο σκανδαλοθηρικά νούμερα και στατιστικές έχουν σημασία. Αυτά τα ίδια που συζητούνται και στο ποδόσφαιρο. Άντε μετά η ανάπτυξη ενός παιδιού να έχει μια ομαλή εξέλιξη και να μην προσκρούσει σε «υπαρξιακό» ύφαλο. Είναι ο γιος του Κούγια που είναι Ολυμπιακός και γι’ αυτό ανήσυχος ο δικηγόρος πατέρας εξέφραζε τις επιφυλάξεις του σε βραδινή εκπομπή του ΣΚΑΪ. Από πότε το υπαρξιακό δεν αφορά στο να μη βγεις κοντός αλλά στο τι ποιεί μια αθλητική ομάδα, είναι άξιο απορίας. Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε. Και σε οικία περίφημου πολιτικού, πληροφορίες ήθελαν το μικρό κοριτσάκι, να απαντά, σε φίλους συμμαθητές, στο σχολείο, στην ερώτηση αν θα παίξει μαζί τους, ότι θα απαντήσει μετά τη…σύσκεψη στο σπίτι. Πρόκειται για παιδιά γονέων ή μήπως για γονείς παιδιών που σκαρφάλωσαν στην εξουσία ξεχνώντας πίσω τα παιδιά τους;
Στην Ελλάδα των επιχειρημάτων όμως υπάρχουν και οι άνθρωποι των πράξεων. Διόλου τυχαία, καθώς δεν είναι όλοι της συνομοταξίας Ηλία Κικίλια, της συζύγου του Αναστασίας και της κουνιάδας του Βασιλικής Χάραρη του Ιωάννη: όπου κ. Κικίλιας, βλέπε Διοικητής ΟΑΕΔ, όπου Αναστασία Χάραρη βλέπε υπάλληλος ΟΑΕΔ, στο μόνιμο προσωπικό ΠΕ, για να μην την ανησυχεί η εφεδρεία, όπως όταν ήταν στο Παρατηρητήριο Απασχόλησης και…τέλος, όπου Βασιλική Χάραρη βλέπε γραμματέας του γαμπρού της. Ω, τι κόσμος μπαμπά. Εδώ στην Ελλάδα, η δημόσια δαπάνη ξεπερνά ακόμη και την πιο άγρια βλάστηση.
Ένας από τους άλλους, λοιπόν, τους αποφασιστικούς σε καιρούς κρίσης είναι ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης, ο οποίος οδηγήθηκε στην απόφαση, η « Ανωτέρα Δραματική Σχολή Β. Διαμαντόπουλος» να υλοποιήσει με ίδιους πόρους αυτοτελή κύκλο σπουδών δωρεάν κατάρτισης ανέργων στις δραματουργικές σπουδές.
Δηλώνει ο άνθρωπος-και διευθυντής σπουδών της σχολής-: «Στην απόφασή μας αυτή μας οδήγησε η κωλυσιεργία και η αδυναμία της ελληνικής γραφειοκρατίας να απορροφήσει τα χρήματα που προβλέπονται από τα κοινοτικά προγράμματα και καλύπτουν το 95% του κόστους των σπουδών και της επιδότησης.
Σ’ αυτή την παράλογη και απολύτως ακατανόητη αδράνεια, απαντάμε με την δωρεάν κατάρτιση 120 άνεργων νέων από 18 έως 29 ετών στη Θεσσαλονίκη.
Στην προσπάθεια μας να πραγματοποιηθούν τα κοινοτικά προγράμματα και να μην επιστρέψουν τα χρήματα στα κοινοτικά ταμεία, απευθύνουμε εξώδικη δήλωση, πρόσκληση, διαμαρτυρία προς την Ειδική Υπηρεσία ΕΠΕ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» της Γενικής Γραμματείας Διαχείρισης Κοινοτικών και άλλων Πόρων του Υπουργείου Εργασίας και δεσμευόμαστε ότι η σχολή μας, με τη 18ετή πείρα άμεμπτης διαχείρισης ανάλογων Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, ότι στις 5 Οκτωβρίου του 2011 θα πραγματοποιήσει εξετάσεις, για την επιλογή των 120 άνεργων της Θεσσαλονίκης και της Β. Ελλάδος, στους οποίους θα δοθεί η δυνατότητα να σπουδάσουν δωρεάν την υποκριτική, από κορυφαίους θεωρητικούς και πρακτικούς της σκηνικής τέχνης στην Ελλάδα.
Στις 5 Οκτωβρίου ταυτόχρονα με τις εξετάσεις θα εξηγήσουμε δημόσια σε συνέντευξη τύπου τους λόγους της διαμαρτυρίας και των πρωτοβουλιών μας».
ΑΝΩΤΕΡΑ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
ΕΓΝΑΤΙΑΣ 45 Τ.Κ.54630- ΘΕΣ/ΚΗ
ΤΗΛ.: 2310530660 FAX: 2310530661
Εγκεκριμένη από το Υπουργείο Πολιτισμού με
την υπ’ αριθμό 22922/177/31.7.2007 απόφασή του
Θέλει και ερώτημα, αν το χαράτσι πηγαίνει παρακάτω; Σαφώς και όχι. Για να αποδειχτεί η παταγώδης αποτυχία, δε χρειάζεται δεινή ρητορική σαν του Tony Blair, ο οποίος φέρεται να έχει λάβει συνολικά περίπου 400.000 λίρες για δύο ομιλίες του μισάωρου σε μια 36ωρη παραμονή του στις Φιλιππίνες για το 2009- σύμφωνα με δημοσίευμα της 26ης Μαΐου 2010, από την εφημερίδα The Independent -. Απλά τα πράγματα: γιατί εθελοτυφλούν και φορούν πολύ τελευταία–σε γραβάτες και πουκάμισα- το λιλά; Είναι όντως το χρώμα της θεραπείας αλλά αλίμονο αν αγαπήσουμε την ασθένεια και την μιλάμε ως αν ήταν η δεύτερη φύση μας.
Στενάχωρες ειδήσεις είναι άλλες: είναι η λεηλασία στο πατρικό του Νικηφόρου Βρεττάκου στην Πλούμιτσα Λακωνίας, είναι στην πλατεία Κοτζιά, μπροστά από το Δημαρχιακό Μέγαρο η αφαίρεση των μπαλονιών από τη μεγάλη εγκατάσταση Red Eyed Sky Walkers της Τζένης Μαρκέτου. Το σημαντικό έργο, που ανήκει στη συλλογή του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, έμεινε στην ιστορία ως το έργο που ήταν. Το συναποτελούσαν 99 μετεωρολογικά κόκκινα μπαλόνια και μικρές ασύρματες βίντεο κάμερες τοποθετημένες ανάμεσά τους, ενώ πρόβαλλαν σε πραγματικό χρόνο τις εικόνες στο εσωτερικό ενός γειτονικού καφενείου. Όχι πια. Επειδή «δεν υπάρχει ένας πολιτικός», θα έλεγε κάποιος. Το ίδιο θα μπορούσε να έχει πει και η διευθύντρια του Ε.Μ.Σ.Τ, Άννα Καφέτση, την περασμένη Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου, κατεβαίνοντας τη Σταδίου το μεσημέρι. Σαν αυτή η χώρα να μην έχει καλλιτεχνική συνείδηση αλλά και σαν κάποιοι να δρουν χωρίς έμπνευση, χωρίς διαίσθηση.
Στην Ελλάδα των επιχειρημάτων όμως υπάρχουν και οι άνθρωποι των πράξεων. Διόλου τυχαία, καθώς δεν είναι όλοι της συνομοταξίας Ηλία Κικίλια, της συζύγου του Αναστασίας και της κουνιάδας του Βασιλικής Χάραρη του Ιωάννη: όπου κ. Κικίλιας, βλέπε Διοικητής ΟΑΕΔ, όπου Αναστασία Χάραρη βλέπε υπάλληλος ΟΑΕΔ, στο μόνιμο προσωπικό ΠΕ, για να μην την ανησυχεί η εφεδρεία, όπως όταν ήταν στο Παρατηρητήριο Απασχόλησης και…τέλος, όπου Βασιλική Χάραρη βλέπε γραμματέας του γαμπρού της. Ω, τι κόσμος μπαμπά. Εδώ στην Ελλάδα, η δημόσια δαπάνη ξεπερνά ακόμη και την πιο άγρια βλάστηση.
Ένας από τους άλλους, λοιπόν, τους αποφασιστικούς σε καιρούς κρίσης είναι ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης, ο οποίος οδηγήθηκε στην απόφαση, η « Ανωτέρα Δραματική Σχολή Β. Διαμαντόπουλος» να υλοποιήσει με ίδιους πόρους αυτοτελή κύκλο σπουδών δωρεάν κατάρτισης ανέργων στις δραματουργικές σπουδές.
Δηλώνει ο άνθρωπος-και διευθυντής σπουδών της σχολής-: «Στην απόφασή μας αυτή μας οδήγησε η κωλυσιεργία και η αδυναμία της ελληνικής γραφειοκρατίας να απορροφήσει τα χρήματα που προβλέπονται από τα κοινοτικά προγράμματα και καλύπτουν το 95% του κόστους των σπουδών και της επιδότησης.
Σ’ αυτή την παράλογη και απολύτως ακατανόητη αδράνεια, απαντάμε με την δωρεάν κατάρτιση 120 άνεργων νέων από 18 έως 29 ετών στη Θεσσαλονίκη.
Στην προσπάθεια μας να πραγματοποιηθούν τα κοινοτικά προγράμματα και να μην επιστρέψουν τα χρήματα στα κοινοτικά ταμεία, απευθύνουμε εξώδικη δήλωση, πρόσκληση, διαμαρτυρία προς την Ειδική Υπηρεσία ΕΠΕ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» της Γενικής Γραμματείας Διαχείρισης Κοινοτικών και άλλων Πόρων του Υπουργείου Εργασίας και δεσμευόμαστε ότι η σχολή μας, με τη 18ετή πείρα άμεμπτης διαχείρισης ανάλογων Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, ότι στις 5 Οκτωβρίου του 2011 θα πραγματοποιήσει εξετάσεις, για την επιλογή των 120 άνεργων της Θεσσαλονίκης και της Β. Ελλάδος, στους οποίους θα δοθεί η δυνατότητα να σπουδάσουν δωρεάν την υποκριτική, από κορυφαίους θεωρητικούς και πρακτικούς της σκηνικής τέχνης στην Ελλάδα.
Στις 5 Οκτωβρίου ταυτόχρονα με τις εξετάσεις θα εξηγήσουμε δημόσια σε συνέντευξη τύπου τους λόγους της διαμαρτυρίας και των πρωτοβουλιών μας».
ΑΝΩΤΕΡΑ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
ΕΓΝΑΤΙΑΣ 45 Τ.Κ.54630- ΘΕΣ/ΚΗ
ΤΗΛ.: 2310530660 FAX: 2310530661
Εγκεκριμένη από το Υπουργείο Πολιτισμού με
την υπ’ αριθμό 22922/177/31.7.2007 απόφασή του
Θέλει και ερώτημα, αν το χαράτσι πηγαίνει παρακάτω; Σαφώς και όχι. Για να αποδειχτεί η παταγώδης αποτυχία, δε χρειάζεται δεινή ρητορική σαν του Tony Blair, ο οποίος φέρεται να έχει λάβει συνολικά περίπου 400.000 λίρες για δύο ομιλίες του μισάωρου σε μια 36ωρη παραμονή του στις Φιλιππίνες για το 2009- σύμφωνα με δημοσίευμα της 26ης Μαΐου 2010, από την εφημερίδα The Independent -. Απλά τα πράγματα: γιατί εθελοτυφλούν και φορούν πολύ τελευταία–σε γραβάτες και πουκάμισα- το λιλά; Είναι όντως το χρώμα της θεραπείας αλλά αλίμονο αν αγαπήσουμε την ασθένεια και την μιλάμε ως αν ήταν η δεύτερη φύση μας.
Στενάχωρες ειδήσεις είναι άλλες: είναι η λεηλασία στο πατρικό του Νικηφόρου Βρεττάκου στην Πλούμιτσα Λακωνίας, είναι στην πλατεία Κοτζιά, μπροστά από το Δημαρχιακό Μέγαρο η αφαίρεση των μπαλονιών από τη μεγάλη εγκατάσταση Red Eyed Sky Walkers της Τζένης Μαρκέτου. Το σημαντικό έργο, που ανήκει στη συλλογή του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, έμεινε στην ιστορία ως το έργο που ήταν. Το συναποτελούσαν 99 μετεωρολογικά κόκκινα μπαλόνια και μικρές ασύρματες βίντεο κάμερες τοποθετημένες ανάμεσά τους, ενώ πρόβαλλαν σε πραγματικό χρόνο τις εικόνες στο εσωτερικό ενός γειτονικού καφενείου. Όχι πια. Επειδή «δεν υπάρχει ένας πολιτικός», θα έλεγε κάποιος. Το ίδιο θα μπορούσε να έχει πει και η διευθύντρια του Ε.Μ.Σ.Τ, Άννα Καφέτση, την περασμένη Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου, κατεβαίνοντας τη Σταδίου το μεσημέρι. Σαν αυτή η χώρα να μην έχει καλλιτεχνική συνείδηση αλλά και σαν κάποιοι να δρουν χωρίς έμπνευση, χωρίς διαίσθηση.
No comments:
Post a Comment